افزونه نیلا اتصال هلو به فروشگاه اینترنتی (ووکامرس)

در صورتی که شما صاحب یک فروشگاه اینترنتی هستید و از نرم افزار هلو استفاده می‌کنید، برای هماهنگ سازی بین فروشگاه اینترنتی (ووکامرس) و نرم افزار هلو می‌توانید از این امکان استفاده نمایید. افزونه اتصال به ووکامرس به شما کمک می‌کند بدون دانش برنامه‌نویسی، بین فروشگاه اینترنتی و نرم‌ افزار هلو ارتباط برقرار کنید و به‌سادگی از آن گزارش‌گیری نمایید. پیش نیاز : نسخه های متوسط به بالا

0
40,000,000 تومان

نرم افزار هلو – نسخه حقوق و دستمزد کد ۷۴۰۹۴

در تمامی شرکتها و فروشگاه‌ها محاسبه و پرداخت حقوق و مزایا یکی از مهمترین و زمان‌گیر‌ترین محاسبات بخشهای مالی و اداری به شمار می‌آید. جهت تسهیل محاسبه و ارائه گزارشات مربوطه، نرم افزار حقوق و دستمزد پیشرفته را تولید نمودیم تا کمک شایانی به سرعت محاسبه آن نماید .

0
7,000,000 تومان

نرم افزار هلو نسخه حسابداری پخش کد ۸۱۳۴۶

این نسخه جهت سهولت در عملیات حسابداری شرکتها و فروشگاه‌های پخش طراحی و تولید شده است. نرم‌افزار حسابداری پخش هلو به عنوان نرم‌افزاری یکپارچه شامل صدور انواع فاکتور (خرید، فروش، برگشت از خرید و فروش و…)، انبارداری، حسابداری، چک و بانک است. نرم افزار حسابداری پخش هلو در دو سطح تک کاربره و شبکه ارائه می گردد.

0
31,000,000 تومان

نرم افزار هلو نسخه رستورانی کد ۸۴۹۵۵

نرم افزار حسابداری رستوران هلو برای سهولت سفارش گیری و فروش، معرفی و انتخاب منوی غذا بصورت دستی، لمسی و یا با استفاده از موس طراحی شده است. با استفاده از نرم افزار حسابداری رستوران می‌توانید تمامی عملیات حسابداری یک رستوران، کترینگ یا کافی شاپ را به‌سادگی انجام دهید . این محصول به همراه ۸۸ دقیقه آموزش اختصاصی ارائه می‌گردد.

0
3,800,000 تومان

نرم افزار هلو ویژه آرایشگاه و سالن زیبایی کد ۸۱۱۱۳

امروزه آرایشگاه‌ها و سالن‌های زیبایی بسیار مکانیزه‌تر شده و خدمات بیشتری را به مشتریان خود ارائه می‌دهند. بر همین اساس با توجه به تنوع خدمات و تعدد پرسنل، نیاز به یک نرم افزار حسابداری امور حسابداری و داخلی آرایشگاه مثل نوبت دهی، ارسال پیامک نوبت به مشتریان، محاسبه پورسانت و کنترل خدمات انجام شده توسط آرایشگران و … وجود دارد.

0
7,800,000 تومان

نرم افزار هلو ویژه آهن فروشی کد ۲۰۵۱۲

این نسخه برای سهولت در بخش فروش و حسابداری صنف آهن آلات عرضه می گردد. انرم افزار حسابداری آهن فروشی بهره گیری از نقطه نظرات کارشناسان خبره و نظر به نیازهای اعلام شده خاص این صنف از جانب اتحادیه مربوطه طراحی شده است.

0
7,500,000 تومان

نرم افزار هلو ویژه سوپر مارکت

این نسخه برای سهولت در سیستم فروش و حسابداری سوپر مارکت‌ ها تولید شده است. با استفاده از این نرم افزار می توانید به مشتریان خود اشتراک دهید، موجودی کالاهای خود را کنترل کنید، برای اقلام حد سفارش قرار دهید، سفارش مشتریان را به پیک تحویل دهید و از وجوه نقدی نزد آنها گزارش بگیرید . از فروش روزانه و موجودی صندوق و کارتخوان ها با خبر شوید، کالاهای خود را بصورت دستی یا از طریق بارکدخوان جستجو و در صورت نیاز به آنها فاکتور ارائه نمایید .

0
5,900,000 تومان

نرم افزار هلو ویژه شرکتهای پیمانکاری + آموزش اختصاصی

شرکتهای پیمانکاری و کارگاه‌های ساختمانی انجام امور حسابداری پروژه های در دست احداث، نیاز به یک نرم افزار حسابدای با عملکرد بسیار ساده دارند. از این رو ما برای شرکتهای پیمانکاری نرم افزار حسابداری ویژه این شغل را با توجه به نیازهای آنها طراحی و تولید نموده‌ایم. در این نسخه می توانید تمامی پروژه های خود را بطور کامل ثبت و مدیریت نمایید. نسخه پیمانکاری نرم افزار هلو در این سایت همراه با فیلم آموزش تخصصی که اختصاصاً توسط شاپ هلو تولید شده عرضه می گردد.

0
17,000,000 تومان