نرم افزار هلو جامع تحت شبکه کد ۴۴ (چهار کاربره)

این نسخه جهت سهولت در عملکرد فروش و حسابداری تمامی صنوف جهت دسترسی همزمان سرور و کلاینت‌ها به نرم افزار با سطوح دسترسی متفاوت می‌باشد. کلیه سطوح نرم افزار های هلو از لحاظ سادگی کار در یک رتبه می‌باشند ولی امکانات ویژه نسخه شبکه، کمک بسیاری در عملکرد سریعتر حسابداران در بخشهای مختلف جهت صدور فاکتور ها اسناد و دریافت گزارشات دلخواه مالی و مالیاتی خواهد نمود.

چندین امکان افزودنی کاربردی به ارزش ۵،۰۰۰،۰۰۰ تومان در این نسخه بصورت رایگان فعال می‌باشد که در نسخه های پایین‌تر برای افزودن هر یک از آنها آن باید مبلغی را پرداخت نمایید. لیست این امکانات پر کاربرد را می‌توانید در جدول مقایسه پایین صفحه مشاهده کنید.

0
99,900,000 تومان

نرم افزار هلو شرکتی پیشرفته کد ۲۳

نرم افزار هلو شرکتی پیشرفته کد ۲۳ جهت سهولت در عملکرد فروش و حسابداری شرکت‌های بازرگانی و خدماتی در سطح پیشرفته طراحی شده است. کلیه سطوح نرم افزارهای هلو از لحاظ سادگی کار در یک رتبه می‌باشند ولی امکانات ویژه این نسخه که در بخش توضیحات به آن اشاره شده، کمک بسیاری در عملکرد سریعتر حسابداران جهت صدور اسناد و دریافت گزارشات دلخواه مالی و مالیاتی خواهد نمود.

0
13,700,000 تومان

نرم افزار هلو شرکتی ساده کد ۲۱

این نسخه برای سهولت در بخش حسابداری شرکتهای بازرگانی و خدماتی کوچک یا تازه تاسیس و یا امور حسابداری شخصی طراحی شده است. در این نرم افزار می‌توانید ضمن صدور اسناد حسابداری و عملیات بازرگانی (صدور انواع فاکتور) و خزانه داری (گردش چک و نقدینگی) از گزارشات مدیریتی آن در سطح ساده استفاده نمایید.

0
4,400,000 تومان

نرم افزار هلو شرکتی شبکه کد ۲۵

این نسخه جهت سهولت در عملکرد فروش و حسابداری شرکتهای بازرگانی و خدماتی در سطح پیشرفته طراحی شده است. این نسخه بطور پیش‌فرض دوکاربره می باشد که با پرداخت 10 درصد مبلغ نرم افزار به ازای هر کاربر می توانید به تعداد دلخواه به آن کاربر اضافه نمایید.

0
34,000,000 تومان

نرم افزار هلو شرکتی متوسط کد ۲۲

نرم افزار هلو شرکتی متوسط کد ۲۲ برای سهولت در بخش حسابداری و فروش شرکتهای بازرگانی و خدماتی تهیه شده. در این نرم افزار می توانید ضمن صدور اسناد حسابداری و انواع فاکتور از گزارشات مدیریتی و آماری آن در سطح متوسط استفاده نمایید.

0
7,500,000 تومان

نرم افزار هلو نسخه جامع کد ۴۱ (کاملترین نسخه)

این نسخه جهت سهولت در عملکرد فروش و حسابداری تمامی مشاغل به عنوان کامل‌ترین نسخه نرم افزار هلو طراحی شده است. کلیه سطوح نرم افزار های هلو از لحاظ سادگی کار در یک رتبه می باشند ولی امکانات ویژه نسخه جامع ، کمک بسیاری در عملکرد سریعتر حسابداران در بخشهای مختلف و بصورت همزمان جهت صدور اسناد و دریافت گزارشات دلخواه مالی و مالیاتی خواهد نمود.

ضمنا برای تسهیل در امور حسابداری چندین امکان افزودنی بسیار کاربردی به ارزش ۱۰،۰۰۰،۰۰۰ تومان در این نسخه بصورت رایگان فعال می‌باشد که در نسخه های پایین‌تر برای افزودن هر یک از آنها آن باید مبلغی را پرداخت نمایید. لیست این امکانات پر کاربرد را می‌توانید در پایین صفحه مشاهده کنید.

0
36,000,000 تومان