نرم افزار هلو – نسخه حقوق و دستمزد کد ۷۴۰۹۴

نرم افزار هلو – نسخه حقوق و دستمزد کد ۷۴۰۹۴

در تمامی شرکتها و فروشگاه‌ها محاسبه و پرداخت حقوق و مزایا یکی از مهمترین و زمان‌گیر‌ترین محاسبات بخشهای مالی و اداری به شمار می‌آید. جهت تسهیل محاسبه و ارائه گزارشات مربوطه، نرم افزار حقوق و دستمزد پیشرفته را تولید نمودیم تا کمک شایانی به سرعت محاسبه آن نماید .

قیمت :

7,000,000 تومان

توضیحات

در نرم ‌افزار حقوق و دستمزد فعالیت‌هایی همانند در نظر گرفتن اطلاعات فردی، شغلی و اطلاعات احکام پرسنل، نوشتن فهرست کارکرد کارکنان، محاسبه حقوق و اصلاح آن‌ها و تهیه لیست‌های حقوق، بیمه، احکام و مالیات به‌ صورت فعالیت‌های اصلی و پایه‌ای می‌باشند.

کافی است ورود اطلاعات پایه‌ای پرسنل، قوانین و مقررات سالیانه مالیات و تنظیمات سالانه یک‌بار تعریف شود و پس از آن در طول بهره‌برداری از نرم ‌افزار مورد استفاده قرار گیرد و فقط در مواردی که نیاز به ورود اطلاعات پایه‌ای پرسنل جدید و یا اصلاح و یا تغییر در این اطلاعات یا قوانین و مقررات وجود دارد مورد نیاز خواهد بود. این نرم ‌افزار همگام با تغییرات قوانین مالیاتی و قانون کار و تامین اجتماعی بصورت مستمر به‌روز رسانی خواهد شد و امکان تهیه فایل بیمه و مالیات حقوق طبق آخرین تغییزات در آن وجود دارد.

  • امکانات عمومی نرم افزار حقوق و دستمزد :

معرفی پرسنل و مشخصات آنها – معرفی مشخصه‌های مزایا و کسور – ثبت کارکرد پرسنل – تعریف گروه برای پرسنل – لیست حقوقی براساس گروه – تعریف کاربر جدید و کلمه عبور – کسر بیمه و مالیات از حقوق پرسنل – قابلیت تعدیل سالانه مالیات – ثبت و عملکرد مزایا مثل عیدی – ثبت مرخصی و غیبت پرسنل – ثبت مساعده و وام پرسنل – ثبت ورود و خروج پرسنل به صورت دستی – گزارش لیست کارکرد پرسنل – گزارش لیست مرخصی و غیبت پرسنل – گزارش مانده مرخضی پرسنل – گزارش از وام و مساعده پرسنل – تهیه لیست بیمه و مالیات – گزارش پرداخت حقوق به تفکیک پرسنل – گزارش لیست حقوق و مزایا – کنترل تغییرات حقوق هر کاربر .

« امکانات ویژه نسخه‌ حقوق و دستمزد هلو »

امکانات
قابلیت اتصال به دستگاه حضور و غیاب
tik - جدول مقایسه امکانات نسخه های فروشگاهی نرم افزار هلو
ورود اطلاعات مالیاتی پرسنل
تنظیم ماهیانه پرداخت مزایا و کسور
گزارش اختلاف مرخصی ها و غیبت ها
خلاصه وضعیت صورت دستمزد
لیست بیمه توسط کاربر
مزایا و کسور از طریق اکسل
گردش حقوقی پرسنل
خلاصه لیست مالیات بر حقوق
خلاصه لیست حقوق و دستمزد
ورود اطلاعات کارکرد
قابلیت تهیه لیست بانک
تسویه حساب سالانه پرسنل
تنظیم جدول مالیاتی و محاسبه مالیات براساس آنها
معرفی محل انجام پروژه
گزارش پرداخت حقوق پرسنل به تفکیک محل پروژه
قابلیت طراحی گزارشات
قابلیت ارائه لیست حقوقی از طریق دیسک به بانک
قابلیت ارائه لیست حقوقی از طریق دیسک به بیمه
قابلیت تهیه دیسکت مالیات بر درآمد

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *