نرم افزار هلو تولیدی پیشرفته کد ۳۳

این نسخه جهت سهولت در عملکرد فروش، تولید و حسابداری واحدهای تولیدی با امکانات پیشرفته تری نسبت به سایر نسخه ها طراحی شده است. کلیه سطوح نرم افزار هلو از لحاظ سادگی کار در یک سطح قرار دارند ولی امکانات این نسخه کمک بسیاری در عملکرد سیستم حسابداری جهت گزارش و اصلاح سریع اسناد (مرور حسابها)، عملیات تولید فرموله و دریافت گزارشات دلخواه از عملکرد سیستم تولید، انبار مواد اولیه و محصولات خواهد نمود.

0
15,700,000 تومان

نرم افزار هلو تولیدی ساده کد ۳۱

این نرم افزار برای انجام عملیات حسابداری، تولید و فروش واحدهای تولیدی تهیه شده است. نسخه‌های تولیدی ساده برای انجام عملیات تولید واحدهای تولیدی کوچک و تک محصولی پیشنهاد می‌شود. نسخه های تولیدی نرم افزار هلو در سه سطح طراحی شده که کاملترین آن تولیدی پیشرفته کد ۳۳ می‌باشد. امکان استفاده از تولید فرموله و مرور حسابها از امکانات بارز نسخه تولیدی پیشرفته است.

0
6,100,000 تومان

نرم افزار هلو تولیدی شبکه کد ۳۵

این نسخه جهت سهولت در عملکرد فروش و حسابداری تولیدی ها در سطح پیشرفته طراحی شده است. این نسخه بطور پیش‌فرض دوکاربره می باشد که با پرداخت 10 درصد مبلغ نرم افزار به ازای هر کاربر می توانید به تعداد دلخواه به آن کاربر اضافه نمایید.

0
43,500,000 تومان

نرم افزار هلو تولیدی متوسط کد ۳۲

این نرم افزار برای انجام عملیات حسابداری ، تولید و فروش واحدهای تولیدی تهیه شده است . به نسخه متوسط امکانات بیشتری نسبت به سطح ساده اضافه شده که در توضیحات محصول به آن اشاره شده است . نسخه های تولیدی در سه سطح طراحی شده که کاملترین آن تولیدی پیشرفته کد ۳۳ می باشد . امکان استفاده از تولید فرموله و مرور حسابها از امکانات بارز نسخه تولیدی پیشرفته است .

1
11,600,000 تومان

نرم افزار هلو نسخه جامع کد ۴۱ (کاملترین نسخه)

این نسخه جهت سهولت در عملکرد فروش و حسابداری تمامی مشاغل به عنوان کامل‌ترین نسخه نرم افزار هلو طراحی شده است. کلیه سطوح نرم افزار های هلو از لحاظ سادگی کار در یک رتبه می باشند ولی امکانات ویژه نسخه جامع ، کمک بسیاری در عملکرد سریعتر حسابداران در بخشهای مختلف و بصورت همزمان جهت صدور اسناد و دریافت گزارشات دلخواه مالی و مالیاتی خواهد نمود.

ضمنا برای تسهیل در امور حسابداری چندین امکان افزودنی بسیار کاربردی به ارزش ۱۰،۰۰۰،۰۰۰ تومان در این نسخه بصورت رایگان فعال می‌باشد که در نسخه های پایین‌تر برای افزودن هر یک از آنها آن باید مبلغی را پرداخت نمایید. لیست این امکانات پر کاربرد را می‌توانید در پایین صفحه مشاهده کنید.

0
36,000,000 تومان